Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 30 april 2013

Av Ninni Laurila - 30 april 2013 09:15

Jonatan tog sovmorgon <3 så vi gick upp tillsammans 20 över 8 och åt frukost sedan tog han en promenad med hunden och jag hoppade in i duschen. Sen åkte jonatan till jobbet och jag myste med kattungarna. Nu ligger jag i soffan och börja tänka på vår vagn som mina älskade föräldrar köpt till oss <3 nästa månad får vi hem den och de känns helt underbart. Då kommer de kännas nära :). Nu ska jag kolla på tv sen ska jag hem till min mamma och pappa och städa så mamma kommer hem med glatt humör från jobbet :). Sen ska jag hem och fixa mig innan jag ska jobba i 4 timmar. Sen så ska vi ut till vibberbo och äta mat och mysa framför brasan :) hoppa ni får en bra Valborg .
Idag är de 100 dagar kvar tills bebisen kommer <3

Ovido - Quiz & Flashcards