Snart två barns mamma !

Alla inlägg under februari 2014

Av Ninni Laurila - 26 februari 2014 17:22

Idag har vi haft besök av Linn ?? Mycket trevligt ! Sen åkte vi till Ludvika och handla ett data bord och efter de följde brorsan med hem och byggde upp de :). Tilda var en duktig hjälp reda. Men på slutet ramla hon och fick en liten bula i pannan , mitt lilla hjärta <3. Nu sussar hon sött i soffan och får göra de tills Theres kommer som ska visa meandi kläder för mig och några vänner ? sen blir de lite fika och idag tänker jag ta min synda dag.. Imorgon är de dags att dra sig till gymmet igen , som jag längtat efter de ???. Ha en trevlig kväll ! De ska jag försöka ha.

Av Ninni Laurila - 24 februari 2014 08:20

Tilda sover i mitt knä ??alltid lika mysigt när de händer då hon helst bara busar annar . Idag börjar jag äntligen känna mig frisk så imorgon får de bli gymmet ?? idag ska vi nog bara slappa hemma hos mamma och i kväll ska jag på bingo . Min terapi :) men nu vill jag bara träna känner mig väldigt ur funktion.. Kroppen börjar hänga och de är inte okej.

Av Ninni Laurila - 22 februari 2014 02:28

Fy fan ! Igår vaknade jag sjuk.. Huvudvärk, förkyld och slut i hela kroppen. Vart lite irriterad på min sambo då han ändå åkte och ploga 12,5timmar så jag fick åka till mamma och pappa där jag fick hjälp med Tilda då jag mådde så dåligt.. Men ändå så kunde dem inte hjälpa hela tiden så de blev bara värre och värre. Blev grymt besviken på jonatan då han tar föregivet att mamma och pappa kan ha henne hela tiden. Han kom hem vid halv 7 igår så han la Tilda i alla fall. Rutinerna föll då hon vägra somna själv och nu vaknade hon och ville ha mat ! Annars har hon sovit hela nätter i flera dagar... Själv ligger jag med en sprängande huvudvärk men har tagit en alvedon precis ! Jonatan försöker få Tilda och sova och han har också huvudvärk ! Han får i alla fall skylla sig Själv då han åker och jobbar sjuk !!! Nu hoppas jag tabletten värker så jag får sova några timmar till !!! Hoppas på att vakna frisk eller i alla fall friskare.. Hoppas ni mår bra !

Av Ninni Laurila - 21 februari 2014 07:45

Igår kväll välkomna jag en dunder förkylning och huvudvärk ! Så nu känner jag mig inte som en bra mamma... Tilda leker och jag ligger på hennes golv och mår bajs. Jonatan är också sjuk men han prioriterar ända att jobba och de blir jag så himla less på ? jaja vi åker hen till min mamma sen där jag får hjälp då hon ända är smittad rean då vi vart där hela tiden ! Ha de gott !

Av Ninni Laurila - 19 februari 2014 06:56

Min dotter ligger just nu Brevid mig i vår säng och sussar sött efter att vakna halv 5 för byte av bajsblöja och åt lite mat. Idag blir de nog lugnt! Ska träffa min vän Linn en sväng sen blir de att åka till mamma och pappa ? men först ringa en massa telefon samtal ! Börja på ruta ett igen. Ha en underbar dag de ska vi ha ?

Av Ninni Laurila - 18 februari 2014 21:04

En riktig läskig dag ! Nu är de på riktigt.. Hehe jaja de blir bra :) har vart med mamma och Alex å älskade lulla Tilda på pickaboo idag :) hittade lite smått. Sen har jag bara myst med min sjuka lilla dotter ?????? Och tränat har jag hunnit med och myst med mitt stora hjärta ??????

Av Ninni Laurila - 16 februari 2014 18:58

Alltså herregud vilken underbar helg ? i fredags var vi själva hemma och bara myste ?? i lördags myste vi alla tre och Tilda sov hela natten till idag. Jätte skönt !!! Nu sitter vi med mamma och Alex och ska spela Bingolotto ? hoppas ni haft en bra helg ! :) puss hej

Av Ninni Laurila - 14 februari 2014 10:40

Vaknade upp Brevid mitt lilla hjärta idag ? så stolt över att vara mamma till henne ! Sen åkte vi till Öppna förskolan och busa. Nu sitter vi hos mamma och Tilda sover. Efter Tilda vaknat blir de lunch ? i kväll ska vi lämna Tilda hos mormor och morfar och där ska hon sova. Vi ska äta tre rätters och bara vara ?? De behövs verkligen ?????? Ska bli så himla mysigt men läskigt att lämna vår dotter för att sova borta första gången n

Ovido - Quiz & Flashcards