Snart två barns mamma !

Alla inlägg under oktober 2015

Av Ninni Laurila - 31 oktober 2015 21:00

Jag gjorde de ! 21km på 1 timme och 53 min ! Nu är jag stolt och kommer somna gott !

Av Ninni Laurila - 28 oktober 2015 20:24

Idag blir jag 23år "gammal" ! Nu är de natti efter en underbar dag med familjen <3

Resultaten på träningen börjar verkligen komma :)

Av Ninni Laurila - 26 oktober 2015 21:57

Härliga måndag ! Började med en promenad med mina tjejer , sen stannade vi hem hos mormor där de blev en massa bus :) sen så for vi ner och fika å så mysigt de va ! Sen sov tjejern så gott och jag fixade lite här hemma innan mamma pappa och Alex kom på middag :) efter middagen tog jag en spring tur med hunden på 1 mil. Nu ska jag sova och som jag längtar efter min frukost inorgon , äntligen dags att äta ägg och gröt igen . Diet shaken har gått bra och den skulle köras imorogn också men Dock räckte de ej till två måltider i morgon så den får bli till lunch !

Av Ninni Laurila - 25 oktober 2015 07:16

En härlig morgon att vakna till <3 alla samlade i vår säng och så myste vi , nu ligger jag dock själv i sängen va meningen att jag skulle sova men de går inte . Så ska snart gå ner till min älskade familj och mysa i soffan ! Nu är jag inne på min femte dag med diet shake och de är inte alls nå konstigheter då jag får äta ett riktigt mål om dagen ! Idag blir de i alla fall egentid med vår stora prinsessa, den minsta prinsessan lämnar vi hos mormor och morfar för mys . Vi ska vara ute och busa så mkt vi kan är de tänkt sen får vi se vad vi mer hittar på. Strax innan tre hämtar vi i alla fall hem wilda för att åka på mat hos barnens farmor och farfar :) sen är de redan kväll och då är de dags för ett pass på gymmet för mig :) ha en fin dag !

Av Ninni Laurila - 24 oktober 2015 21:04

Dagen har vart underbar och dieten som bara varar i en vecka går bra :) tyvärr lär jag acceptera att magen inte försvinner så fort för där är där allt sitter kvar ... Dagen började i all fall att jag och wilda hämta hem Tilda som sov hos mor och far <3 när vi kom hem kvart över 10 hade Jonatan precis vaknat :) då fixade vi på oss kläder och åkte ut i skogen å plocka svamp med båda barnen :) sen hälsade vi på barnen farmor och farfar ! Efter de sov barnen och jag gjorde stor kok på mat ! Blev både kalops och dill kött :) sen vår kvällsmat som bestod av älgfile , potatis gratäng och kantarell sås å sallad :) vi hade en mys kväll jag Jonatan och Tilda alldeles själva framför Pippi Långstrump <3 när hon somnat tog jag på mig löpar dojorna och sprang en vända med troy :) nu sitter jag i soffan ny duscha och ska snart ta mig upp i sängen för att sova och sedan väntar en bus dag med Tilda <3 wilda ska få vara hemma hos mormor och morfar !

Av Ninni Laurila - 23 oktober 2015 20:13

Shake dieten rullar på och de är inte jobbigt alls :) eftersom de bara är i en vecka så har jag gått all in ! Idag har jag haft en mysig morgon med båda mina prinsessor <3 vi åkte till öppna förskolan och efter de lämnade jag av Tilda hemma hos mormor och morfar igen <3 dem åkte och fiska jag och wilda gick en promenad med Lollo och totte och sedan städa vi här hemma . Sen har de inte hänt så mkt . Tilda sover hos mamma och pappa igen och Gud vad jag saknar henne <3 men imorogn får vi tillbaks henne och lämnar lilla syrran där i stället för en natt :) då ska vi ut och plocka svamp och bara mysa <3

Av Ninni Laurila - 22 oktober 2015 20:30

Idag är de andra dagen med diet shake och de funkar jätte bra :) dagen idag började med mys med prinsessorna och sedan körde jag wilda till morfar och Tilda till dagis och sedan blev de ett pass på gymmet :) efter de hämta jag wilda så åkte vi hem och dammsög å sedan gick vi en promenad med troy ! Sen hängde vi hos mamma och pappa tills Tilda skulle hämtas från dagis <3 sen myste jag en stund med henne innan hon lämnade kvar hos mamma och pappa för att sova över <3 jag och wilda åkte upp och hämta Mina nya glasögon i Ludvika å sedan tog vi en kaffe hos Linn (y) nu ligger jag i sängen å ska sova :)

Av Ninni Laurila - 21 oktober 2015 20:24

Dag ett på shake dieten har gått kanon ! Lite grinig men sånt Jonatan får räkna med denna vecka ;) haha . Dagen har vart underbar , bestått av en massa mys med mina prinsessor och så klart två pass med träning också :)

Ovido - Quiz & Flashcards