Snart två barns mamma !

Alla inlägg under januari 2014

Av Ninni Laurila - 31 januari 2014 09:59

Vi kom fram till Sundsvall klockan 21.00 igår. Blev att prata lite till ca 22.15 då jag gick upp och skulle natta Tilda. Hon somna vid halv 11 och sov till halv 7 väldigt skönt att hon sov utan att vakna. Sen gick vi upp och tjåla med Jeanette och drack lite kaffe sen somnade Tilda vid 8 igen och sov 30 min. Nu ligger jag i sängen och ska snart gå ner till dem andra och senare ska vi in till Sundsvall och shoppa lite ?? imorgon blir de eventuellt bad :) ha en toppen helg ! De ska vi ha

Av Ninni Laurila - 30 januari 2014 12:25

Idag började vi med frukost vid halv 8 och 20 i nio somna tilda igen och sov till 10 sen så kom min pappa och tog hand om Tilda så jag kunde gymma och duscha :) ett mycket intensivt men grymt bra pass ?. Efter duschen fick Tilda mat och jag åt samtidigt ! Nu ligger Tilda och sover igen och de är väl klart hon ska sova mycket när vi ska sitta i en bil i 5timmAr. Tyckte hon kunnat sova då men nej :p .. Jaja vi far väl mot Sundsvall vid 4-5 hem till jonatans bror . Mycket skönt att komma iväg och mysa ! ?

Av Ninni Laurila - 29 januari 2014 03:30

Klockan är 03.20 och Tilda ligger och busar i sin säng ! Jag kan inte slappna av då hon sätter sig själv och vi har inte sänkt ner sängen "dags att göra de" vi får se när hon somnar om, nu har hon vart vaken i 50min! Får vara glad över att hon sov 12 Tim i sträck igår natt :) jaja nu ligger hon i mitt knä och har precis somnat om ? nu ska jag lägga henne i sin säng sen ska jag försöka somna om ? imorgon eller ja idag blir de att träffa Linn och bara mysa sen packa för på torsdag åker vi på semester till Sundsvall och de ska bli riktigt mysigt ?

Min finaste ?

Av Ninni Laurila - 27 januari 2014 21:01

Dagen idag har vart lugn. Vi har myst hemma hos mamma ? sedan har vi betalar räkningar och ätit hela dagen lång! Nu ligger jag i sängen och är irriterad på mig själv då allt står still på mig vågen visar -0 cm visar 0 och jag blir så irriterad ! Tränar oftast 6 dagar i veckan och äter rätt ! Förutom i lördags då jag åt godis ! Irriterande ... Bara bita ihop och köra på för på fre och lör blir de vila då vi åker till Sundsvall !

Av Ninni Laurila - 26 januari 2014 20:25

Varför ska jag ha värdens kortaste stubin. En sekunden kan jag vara glad andra sekunden kan jag få världens utbrott och bara skrika en massa. Blir så förbannad på mig själv då jag vet att de jämt är jag som gör fel! Nog om de idag har jag vart på ljusparty och nu på kvällen mys med mat med Mina föräldrar och min lilla familj. Nu ligger jag bara och tänker vad jag får för fel när jag får utbrott vad ska jag göra för att ta itu med de , hmmmmmm...

Av Ninni Laurila - 24 januari 2014 10:27

Natten var underbar ! Tilda sov Brevid oss och sov 7 Tim i sträck sedan åt hon och sov 4 Tim till. Morgonen börja sämre då pappa jonatan fick lov att åka ut och ploga så han ser man inte skymten av denna dag !! Men vi bestämde oss för att åka till mamma och pappa som äntligen kommit hem från Thailand ? så skönt att träffa dem ! Tilda somnade gott på mamma i soffan och hon sover än. Vi blir väl hör ett bra tag då de inte finns något att göra hemma ? i kväll ska jag i alla fall ner och träna ! Ha de gott..

Aj!

Av Ninni Laurila - 23 januari 2014 06:59

I natt har Tilda knölat fram och tillbaks så vid 1 la vi oss och sov i soffan och då fick vi någorlunda bra sömn. När jag vakna börja de smärta i bekenbenet, de gör så himla ont!!! Så nu vet jag att jag inte kan springa på ett tag. Ush !! Nu sitter jag och äter gröt och myser med Tilda vid bordet . Sen blir de inne mys resten av dagen då Tilda är förkyld :( puss på er !

Av Ninni Laurila - 22 januari 2014 08:19

Tilda har sovit otroligt dåligt i natt ? fattade inte vad som var felet fören i morse då jag tar upp henne och de bara forsar snor ur båda näsborrarna ? stackars lilla hjärta ? skulle jag kunna ta över de hade jag redan gjort de .. Nu sitter vi framför tvn och Tilda somna äntligen i min famn, får se Hur länge hon sover! Ska själv försöka sova lite . Sen ska vi träffa Linn och senare idag ska jag städa hos mamma och sedan gymmet !

Ovido - Quiz & Flashcards