Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Ninni Laurila - 2 januari 2014 10:21

Nyårs firandet var väldigt trevligt förutom att jag var dålig i magen ! Och är de ännu .., alltså när ska de sluta ? Vill börja träna igen och äta bra kost ! I stället har jag tappat 3 kilo och de är säkert muskler också och inte kunnat äta nå mkt sen i söndags ... Vill kunna få må bra nu.. Hoppas de vänder till helgen så jag kan bada med min dotter i badhuset och jag hoppas mensen slutar tills dess. Fick min första mens sen före graviditeten igår och de var väl en bra börja på nya åter eller ??? haha !! Idag fyller jonatan år så ska väl försöka komma iväg och köpa en tårta och lite blommor från Tilda till han för av mig har han redan fått :) nu ska jag sluta gnälla! Ha en bra dag de ska vi försöka ha !

Prinsessan nyårs fin ! Starx inna vi for till zaara, Tobias och Edvin ?

Ovido - Quiz & Flashcards