Snart två barns mamma !

Alla inlägg under september 2016

Av Ninni Laurila - 21 september 2016 09:20

Efter all den träning jag har lagt ner under 1 år har jag nu fått betala priset för. Jag är nu övertränad och mina symptomer är lätt irriterad, ständigt trött, sjukt omotiverad vissa dagar, alldeles för hög vilopuls och alldeles för låg puls när jag tar i som hårdast. Men att jag själv har insett detta nu är bara ett plus så från och med nu blir det vila tis tor och lördagar ! Sen tar jag träningen som jag känner! Jag vill verkligen satsa på löpningen nu så att styrke träning kommer de inte alls bli lika mycket av nu.. På lördag är det dags för lidingöloppet och de känns som att jag kommer ta mig igenom men de får ta den tid de tar ! 3mil är 30km så de är en bit , och banan sägs vara tuff !

Här är jag idag : efter en rejäl brak frukost med mina prinsessor tog jag mordet att ta kort när jag satt ner. Jag önska bara jag trivdes bättre i min kropp. Men snart snart kanske jag gör det !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards