Snart två barns mamma !

Alla inlägg under september 2013

Av Ninni Laurila - 28 september 2013 22:15

Igår så blev de bara en massa mys till kvällen. Vi åkte till Borlänge där hjärtat köpte en jacka till mig <3 sen åt vi på Max och ush vad äckligt de var. Sen åkte vi hem och myste framför idol. Jag och jonatan hade vår egna tid då tildas som hela kvällen lång och sen hela natten förutom när hon åt mat då. Idag vakande vi vid halv 8 gick upp och tog en promenad med hunden. Sen så åt vi frukost sen har vi bara myst hela dagen <3 middagen blev oxfilé rotfrukter i ugn och hemma gjord bea sås :)) imorgon far vi på kryssning och de ska bli mysigt <3 under den tiden jag ej skrivit på bloggen så har jag fått glasögon och klippt av mig allt går och jag trivs ej så bra i de ! Ha de gott !

<3

Av Ninni Laurila - 22 september 2013 11:47

Helgerna går alldedes för fort ! Men denna helg har vart fantastisk <3 på kvällarna har Tilda sovit så bra så jag och jonatan har kunna haft tid framför filmer själva och de har vart jätte mysigt att ha egen tid. Man får ta vara på de då man har en bebis <3 självklart är de mysig att mysa alla tre också men de är två olika saker :)) åååå vad jag älskar min familj :) igår var vi även på kupolen med David Nathalie Elma och min mamma :) handla jätte mycket till Tilda och lite till mig :) <3 idag ska vi hälsa på i vibberbo sen blir de att städa lite här hemma :)ha de gott !

Av Ninni Laurila - 20 september 2013 14:05

Inte skrivit på sistone men är nog fortfarande i en bebis bubbla <3 våran dotter är vårt allt <3 de finns inte mkt tid kvar rill att skriva när man ska ha tid att mysa med Tilda jonatan och troy <3 idag försvinner i alla fall katterna så då slipper vi dem :) i helgen blir de Borlänge och handla kläder och gå på marknad :) ha de gott !

Av Ninni Laurila - 16 september 2013 20:34

Är fortfarande i en bebis bubbla <3 därför blir de inte mycket skrivande.. Nu ligger vi och myser framför idol <3 sen sova!

Av Ninni Laurila - 11 september 2013 14:10

Några dagar tillbacks har jag och Tilda vart sjuka och vi har bara legat i soffan och slöat å de känns inte alls bra då jag vill börja motionera och tappa några kilon till. Så till nästa vecka blir de att börja träna och äta bra. Idag ska vi gå en kortare promenad och få lite luft sen blir de stt städa och bara vara.. Idag har vi även vart på BVC och vår älskade tjej växer så de knakar och brakar ! 58cm lång och 5200g tung av kärlek <3 älskar henne över allt annat <333

Av Ninni Laurila - 7 september 2013 10:05

Igår for vi till kupolen när älsklingen kom hem. Vi handlade lite grejer till dop korten som vi ska göra själva.. Hehe ! Sen så blev de chokladbollar och tv:n hela kvällen :) inatt så sov prinsessan jätte bra. Vaknade en gång och Ville äta. Dock fick jag gå upp flera gånger för att tömma bröstet i stället ! Nu på morgonen har jag och lill tjejen tagit lite kort på na och nu fixar jag lite med dop korten. Snart borde pappa jonatan komma hem från moppe marknaden och då blir de lugnt tills vi ska iväg och äta med David och Nathalie och så klart Elma. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda :)

Min vackra prinsessa <3

Av Ninni Laurila - 4 september 2013 11:35

Idag så ska vi fira min bror som fyller år i morgon alltså Tildas morbror :) de blir middag hos mamma och pappa och lite fika. Men innan de lär vi åka och handla en massa mat. Tilda sov helt underbart inatt och nu håller hon på att somna hemma hos mormor och morfar :) .. En till sak så sänder en tanke upp till min morfar i himlen som idag fyller 73år<3

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards