Snart två barns mamma !

Direktlänk till inlägg 11 september 2013

Tröttsamma dagar..

Av Ninni Laurila - 11 september 2013 14:10

Några dagar tillbacks har jag och Tilda vart sjuka och vi har bara legat i soffan och slöat å de känns inte alls bra då jag vill börja motionera och tappa några kilon till. Så till nästa vecka blir de att börja träna och äta bra. Idag ska vi gå en kortare promenad och få lite luft sen blir de stt städa och bara vara.. Idag har vi även vart på BVC och vår älskade tjej växer så de knakar och brakar ! 58cm lång och 5200g tung av kärlek <3 älskar henne över allt annat <333

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ninni Laurila - 21 september 2016 09:20


Efter all den träning jag har lagt ner under 1 år har jag nu fått betala priset för. Jag är nu övertränad och mina symptomer är lätt irriterad, ständigt trött, sjukt omotiverad vissa dagar, alldeles för hög vilopuls och alldeles för låg puls när jag ...

Av Ninni Laurila - 14 februari 2016 21:07

Vi har haft en kanon helg i Sundsvall som i fredags började med shopping och sedan åkte vi till badhuset och busa innan tacos och mys framför tv:n med barnens kusiner ...

Av Ninni Laurila - 1 februari 2016 09:53

Herregud vad dagarna går fort ! Jag har skaffat mig en blogg som jag skriver om min kost och träning. Har därför glömt bort Denna lite. . Men nu är jag här och tänkte skriva att allt rullar på i hastig fart ! Idag är de måndag den 1 februari .. janu...

Av Ninni Laurila - 23 januari 2016 17:56

Idag har jag haft jätte mycket egen tid. Vi myste med en god frukost här hemma tillsammans, sedan åkte jag och tilda och handla innan de blev ett tränings pass för mig och morsan. Efter det åt jag mellis tillsammans med jonatan och tilda som hade gr...

Av Ninni Laurila - 20 januari 2016 21:14

Blev en mysig morgon hos mamma och pappa innan jag körde Tilda till dagis ...

Ovido - Quiz & Flashcards