Snart två barns mamma !

Alla inlägg under augusti 2014

Av Ninni Laurila - 31 augusti 2014 08:03

Turkiet är underbart men just nu saknar jag mitt hjärta där hemma <3

[Bild]

Av Ninni Laurila - 25 augusti 2014 12:05

Igår var jag och Brorsan och fiskade och då kom Jonatan och tilda och hälsa på mycket mysigt <3 tilda har sovit dåligt de senaste nätterna på grund av de besvärliga tänderna, stackare <3 hoppas de är över till onsdag natt då vi åker utomlands :) ska bli himla underbart. Nu ligger jag hemma hos mamma och väntar på att tilda ska vakna och sen ska vi ner till mormor och äta :) skönt att slippa laga mat själv. Sen blir de mys till kvällen då jag och Jonatan ska åka på bilbingo med våra vänner zaara och Tobias :) hoppas ni får en bra dag! ?

Av Ninni Laurila - 21 augusti 2014 19:31

Idag har vi vart och busat i västerås med grannarna :) tilda var helt galen och tyckte de var Skit roligt :)) vart bara en massa bus och god mat så nu på kvällen somna hon gott! Själv har jag vart ute och cyklat 17km så nu ligger jag död på soffan.. Hoppas ni haft en lika bra dag som mig ?

Av Ninni Laurila - 19 augusti 2014 14:24

Ingen energi till något annat än tilda är trött konstant. När hon sover så sover jag annars är de bara massa bus och de är nog därför jag är så trött :) har aldrig sett henne vildare än så här ? idag har vi busat hos mormor mycket roligt. Nu väntar jag på att jag tilda ska vakna sen blir de att hälsa på grannarna :) sen får vi se vad vi hittar på till kvällen :) om 9 dagar åker vi till Turkiet ska bli himla underbart :)

Av Ninni Laurila - 12 augusti 2014 20:06

Mitt humör är upp och ner å tyvärr kan de drabba många av mina Kära. Jag hoppas ni har förståelse, de är så mycket i mitt huvud så jag vet varken ut eller in. Min lilla fis unge har fått ett dunder humör och trotsar för de minsta lilla och de tar verkligen på mina krafter!

Av Ninni Laurila - 9 augusti 2014 13:53

Imorgon är de dags för finnmarksturen och de betyder att jag och Nathalie ska cykla korta på 48km.. Haha känns underbart! Jonatan har i alla fall haft semester i en vecka och vi började den med en kryssning med grannarna och i torsdags var vi på kolmården och de var riktigt kul :)) igår var vi barn lediga tills idag så vi åkte och fiska å sedan gick vi ut och åt super god mat. Sen blev de bara lugnt på kvällen. Idag så är jag och tilda själva då jonatan är på svensexa för sin bror. Vi har vart nere på hamnen och ätit glass med grannarna och nu så sover tilda sen ska vi åka hem till mamma och pappa

Av Ninni Laurila - 1 augusti 2014 07:57

Igår kväll var en mysig dag <3 på kvällen åkte jag fyrhjuling med Alma och Maria och troy följde med och de ångra jag när vi kom hem. Hans trampdynor är helt sprukna.. Blir att köpa en tratt idag så han inte slikar på dem. De gör ont i mitt hjärta även fast han inte har ont.. De enda som är jobbigt för han ibland är att gå. Ush... Hhoppas de är bra till måndag annars blir de ett vetrinäebesök. Vi får se vad som händer mer idag.. Ska i alla fall göra en paj med Alma och sedan handla de sista till tildas kalas :)

Ovido - Quiz & Flashcards