Snart två barns mamma !

Alla inlägg under februari 2016

Av Ninni Laurila - 14 februari 2016 21:07

Vi har haft en kanon helg i Sundsvall som i fredags började med shopping och sedan åkte vi till badhuset och busa innan tacos och mys framför tv:n med barnens kusiner <3 lördagen spendera vi i en slalombacke och tilda åkte en massa pulka <3 på kvällen blev de pizza och mellodifestivalen :). Idag innan vi åkte hem så lekte vi på Leos lekland med kusinerna <3 nu ligger barnen och sover och jag ska snart gör sdesamma ?

Av Ninni Laurila - 1 februari 2016 09:53

Herregud vad dagarna går fort ! Jag har skaffat mig en blogg som jag skriver om min kost och träning. Har därför glömt bort Denna lite. . Men nu är jag här och tänkte skriva att allt rullar på i hastig fart ! Idag är de måndag den 1 februari .. januari bara rullade förbi. Vi har busat sen halv 6 imorse och nu sover Wilda en stund och tilda väntar på mormor och morfar :) hon ska åka med dem till borlänge <3 jag och Wilda får busa utan syrran sen då. Senare idag ska jag i alla fall iväg och Träna och sedan åker jag på bingo som varje måndag :) vill ni får ni följa min andra blogg . Nouw.com/minkostochträning

Ovido - Quiz & Flashcards