Snart två barns mamma !

Alla inlägg under januari 2015

Av Ninni Laurila - 31 januari 2015 15:56

Helt slut efter en hel dag i västerås :) först blev de Leos lekland och jag älskar verkligen att se min prinsessa skina som en sol och springa runt som en tok :') efter Leos åkte vi till Ikea och shoppa lite till bebisen och Tilda <3 nu ska vi mysa hemma hela kvällen lång.

Av Ninni Laurila - 30 januari 2015 12:27

Äntligen fredag :) jag och tilda sov till klockan 08.00 imorse då vi gick upp och myste framför tv:n. Sen så åt vi frukost och klädde på oss för att åka till öppna förskolan där vi var i två timmar. När vi kom hem åt tilda lunch men ack så lite hon åt... Efter busa vi en stund och nu sover hon och jag ska lägga mig och vila! sen får vi se vad vi hittar på, kanske åker vi till vibberbo och hälsar på Jonatan på jobbet eller så blir vi hemma och myser tills han kommer hem! vi får se vad kvällen har att erbjuda :) ha de gott!

Av Ninni Laurila - 29 januari 2015 06:54

Idag är de torsdag och fortfarande helt slut som människa :( ska lämna tilda på dagis vid 9 men innan de massa bus och mys, sen ska jag bara föröska sova / vila tills tilda ska hämtas på dagis. Sen blir de säkert en massa bus igen med prinsessan :) imorgon är de äntligen fredag och då ska vi gå på öppna föeöakolan tillsammans jag och min prinsessa :) sen när Jonatan slutar blir de mys hela helgen! På lördagen kör vi lek och bus i västerås <3 sen

Av Ninni Laurila - 28 januari 2015 18:26

Alltså idag lämnade jag tilda på dagis och hon älskar de som vanligt! och för min del var de behövligt då jag slockna och har sovit en bra stund av dagen.. Tog verkligen på mina krafter och jobba på båten i några dagar. Nu håller jag mig till vikariepoolen i en månad tills de är tänkt att jag ska gå på mamma ledigt igen. Efter tildas dagis bakade vi två bullar och myste <3 sen när Jonatan kom hem fixade vi mat och sedan vart de en massa bus! Nu sover vår prinsessa och jag känner för att göra desamma men inte än kanske.. Nej de blir soffläge!

Av Ninni Laurila - 26 januari 2015 15:55

Efter att ha jobbat sen i torsdags sitter jag äntligen på bussen och ska åka hem till min underbara familj! Har sagt ifrån jobb på båten från och med nu då bebisen i magen säger i från och min kropp värker som aldrig förr så nu blir de vikarie poolen i en månad innan de är dags att ta ut föräldra penning. Inte långt kvar tills tildas syskon kommer. Nu ska jag bara sitta och lyssna på musik tills jag är hemma hos dem jag älskar mest <3

Av Ninni Laurila - 22 januari 2015 11:39

Efter en underbar morgon med min prinsessa så har jag nu lämnat henne hos sin mormor och morfar för att själv åka iväg och jobba lite på sjön! Men är hemma på måndag igen och de känns underbart då jag inte är hel utan min prinsessa och prins <3 nu ska jag sitta på bussen i en evighet ^^ stannar i västerås och äter lite sallad innan resan fortsatter mot sthlm och birka Stockholm! Får se hur de går att jobba med kulan :) ha en bra dag!

Bästa du <3

Av Ninni Laurila - 21 januari 2015 09:32

Igår fick jag frågan om att komma och jobba på båten idag till måndag. Jag fick lite smått panik då jag vill men ändå inte, men de behövs verkligen för att få in pengar till februari månad så jag bestämde mig för att åka! Fast på mina villkor att jag fick komma tor till måndag och de gick bra. Så nu är de bara packa väskan och göra sitt sista pass på sjön för sen har jag bestämt mig tänker intw lämna min familj mer och de kommer bli allt svårare att göra de när vi snart har två barn. Imorse fick de bli mycket mys i soffan med min prinsessa innan dagis :) sen blir det en massa mys på eftermiddagen med hela familjen innan tilda ska sova. Ska föröska fixa en massa här hemma innan jag åker så Jonatan och tilda bara kan busa. Imorgon får tilda vara hemma från dagis och busa med mig tills jag ska åka sen får hon vara med sin mormor och morfar tills jonatan slutar jobbet! Jag får se de bästa av att åka, Jonatan och tilda får egen tid <3 ha en bra Dag!

Av Ninni Laurila - 20 januari 2015 08:33

När man vill jobba så finna det inga Jobb. Värdelöst! Jaja får bli en städ dag hemma när tilda är på dagis! Som hon verkar sakna de! Vi får väl se vad som händer för mig tills tilda ska hämtas förutom att städa. Hoppas ni får en fin dag!

Ovido - Quiz & Flashcards