Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 4 januari 2015

Av Ninni Laurila - 4 januari 2015 19:32

Snart är helgen över och de känns förjävligt! Tiden går alldeles för fort.. Jag har börjar fått ett sånt tryck nedåt och ömmar som bara den och blir värre när jag anstränger mig, känns så himla jobbigt då jag vill kunna leka, busa och bära tilda men de går knappt :( får se hur de går nu när Jonatan börjar jobba. Imorgon blir de att vara hos mamma till en stor del och bara mysa sen får vi se vad dagen erbjuder :)

Av Ninni Laurila - 4 januari 2015 19:30

Snart är helgen över och de känns förjävligt! Tiden går alldeles för fort.. Jag har börjar fått ett sånt tryck nedåt och ömmar som bara den och blir värre när jag anstränger mig, känns så himla jobbigt då jag vill kunna leka

Ovido - Quiz & Flashcards