Snart två barns mamma !

Alla inlägg under september 2015

Av Ninni Laurila - 28 september 2015 15:47

Jag känner mig så ensam ibland . Som att jag inte har några vänner .. Denna känsla är så tråkig . Jag orkar inte Alltid vara den som hör av mig så nu har jag slutat med de .

Av Ninni Laurila - 23 september 2015 12:49

hemma efter en underbar vecka i Turkiet med mina underbara prinsessor som jag älskar mest i hela världen ! Veckan har bestått av god mat och mycket mycket bad. Tilda är jätte duktig och "simma" och wilda plaska som bara den i vattnet <3 nu ligger båda prinsessorna och sover och jag njuter av lugnet <3 idag har jag även blivit nyttig igen efter en vecka med fel mat ! I kväll är de dags för träning och jävlar vad jag ska springa ! Hoppas ni får en fin dag !

Av Ninni Laurila - 7 september 2015 21:10

Jag älskar denna skillnad ! Men kan bara bli mycket bättre :)

Av Ninni Laurila - 4 september 2015 12:01

morgonen började fören klockan 07.00 idag då båda baren gick upp ! Vi busade och myste innan jag fixade omelett då mamma kom på frukost <3 sedan busade mamma med barnen och jag dammsög hela huset ! Sen så tog vi oss en promenad och jag kunde inte gå snabbt då jag har världens träningsvärk sen hela veckans träning . Haha ! Blev ben och en löp vända på ca 12 km igår så är jävligt mör idag .. Nu har mamma gått hem efter att vi har ätit lunch och båda barnen sover , kors i taket att dem sover samtidigt ! Nu ligger jag på soffan och ska göra de tills dem vaknar då blir de bus tills vi ska iväg och lämna Tilda hos mamma och pappa där hon ska sova hela helgen <3 hon är så himla glad över att hennes kusin och moster kommer idag <3 själv ska vi äta mat med Zaara och Tobias och sedan blir de lugnt hela kvällen utan träning ! De behöver verkligen min kropp Nu. Imorogn är en ny dag med mång trevligheter på schemat !

Av Ninni Laurila - 2 september 2015 19:56

onsdagen är över och den började med mys med mina flickor innan Tilda skulle till dagis <3 efter jag lämnat henne blev de gymmet innan jag och wilda sedan hälsade på hemma hos Linn :) mamma och pappa tog med Tilda hem från dagis <3 vid 4 kom dem hem med na min älskade lilla prinsessa <3 jag lagade mat och sedan åkte jag och träna ett skönt pass med sussane ! När jag kom hem sov mina fina flickor så sött ! Jag hoppade i duschen och sedan åt jag mat . Nu ligger Jag i sängen och tänkte faktist sova ! Imorogn väntar en ny dag med nya möjligheter

Av Ninni Laurila - 1 september 2015 10:33

Idag vakande barnen halv 6 blev mys i soffan och vi åt våra ägg som alla andra morgonar ! Sedan tog vi en Pw på nästan 4km och de räckte efter gårdagens pass med sussane ! Sen åkte vi hem till mamma och pappa innan jag körde Tilda till dagis och sedan gymma vi :) nu sitter jag och myser med wilda hos mamma och pappa sedan får vi se vad dagen erbjuder ska i alla fall hälsa på brorsan . I kväll blir de en vända på cykeln i alla fall :)

Ovido - Quiz & Flashcards