Snart två barns mamma !

Alla inlägg under december 2015

Av Ninni Laurila - 28 december 2015 12:23

Veckorna bara rusar förbi och de är läskigt ! Känns som att de var igår jag skrev på bloggen men så är inte fallet. Julen här hemma var i alla fall underbar och tilda älskade sina julklappar <3 Wilda förstår ju inte riktig men hon tyckte om sina också <3 idag har jag å tilda vart ute och busat en stund i snön . Och nu ligger dem båda och sover så gott :) vi får se vad vi hittar på sen , vi ska i alla fall dammsuga och städa för de behövs .. ha en fin dag!

Av Ninni Laurila - 12 december 2015 10:44

Ja så är de när tiden bara rullar iväg! Man glömmer av att skriva . Nu är snart en vecka i Sälen slut <3 en välbehövlig semester från träning och vardag har vart hur skönt som helst ! Tilda har åkt slalom i fyra dagar och hon är så himla duktig för att bara vara två år och 4månader . Nu ska vi hålla i de här under vintern hemma och hoppas på att hon vill gå skidskola nästa år <3 idag blir de att bada och mysa <3 sen får vi se vad som händer mer. Imorgon när vi kommer hem blir de gymmet för min del ! Som jag saknat de i en veckas tid , här har de bara blivit korta promenader och två spring turer ... Så imorogn kör vi på marklyft (y) !

Av Ninni Laurila - 2 december 2015 05:56

Godmorgon onsdag ! Trött som bara den sitter vi framför tv:n. Väntar på att minsta tjejen ska vakna. Sen blir de frukost och en massa mys innan vi klär oss och åker till dagis. När Tilda är på dagis Idag så tror jag att jag och wilda ska baka kakor och ta oss en promenad :) när vi hämtar Tilda sen så ska vi pyssla och mysa som vi ofta gör nu för tiden. Jag tar verkligen vara på tiden med mina barn nu för dem ör verkligen mitt allt <3

Ovido - Quiz & Flashcards