Snart två barns mamma !

Alla inlägg under mars 2013

Av Ninni Laurila - 31 mars 2013 13:38

Vaknade vid 09.00 imorse gick upp och åt frukost som blev rostade mackor med ost :) sen så skrev vi mat lista till veckans mat och efter de tog vi på oss ytterkläderna och åkte och handla fika och korv m bröd. Nu sitter vi på sjön och pimplar och bara njuter av de fina vädret :) sen ska vi storhandla och sen blir de en massa mys hemma med kort spel och god mat. Hoppas ni får en lika bra dag som oss :)
Och här kommer en Magbild v.21+2 och kort från isen.

Av Ninni Laurila - 30 mars 2013 15:58

Idag vaknade vi klockan 08.00 men låg och drog oss i sängen till 09.00 sedan gick vi upp och åt frukost sen tog vi en lång promenad med vår älskade hund. Sen när vi kom hem var vi upp och mätte hur mycket golv vi behöver köpa till övervåningen, sen gick vi ut i vår svin stia och började kasta saker så vi kan göra ett hobby rum där inne. Sen har vi bara spelat en massa kort och ätit lunch. Vi har även vart och handlat. Ikväll blir de lugnt som alla andra kvällar :) mysa framför tv:n med tacos. Ha de gott !
Idag har vi även lyssnat på bebisen hjärta , de är så himla mysigt <3
Glad påsk på er :)

Av Ninni Laurila - 29 mars 2013 07:40

Igår var jag på seans och vår älskade vän kom och sa några ord <3 sen när jag kom hem vid nio så försökte jag vara vaken ett tag så jag kunde sova länge. Jag somnade kanske kvart i 11 och vaknade klockan 07.00 idag och kan inte somna om.. Så nu ligger jag här i sängen med två slö högar som sover för fullt och så hör man kattungarna då och då. Mysigt<3 sen när hjärtat vaknat blir de frukost och sedan hoppa in i duschen. Klockan 15.00 är vi bjudna på påskmat hos sambons mamma och pappa.mummmms Sen får vi se vad dagen har att erbjuda de blir väl bara en massa mys som vanligt:)

Av Ninni Laurila - 28 mars 2013 08:38

Igår så var jag jätte orolig vart min katt tagit vägen. Vi letade igenom hela huset och kollade längst ner i alla gaderober. Men hitta henne inte, men sen kollade jag ännu en gång i min gaderob och i en drag hylla och där ser jag hennes ögon :). Och där inne ligger också tre katt bebisar <3 hon har vart så duktig och klara de på helt egen hand och nu på morgon kvisten har jag hört hur dem låter där inne. Jag har myst lite med isa och sagt att hon vart jätte duktig men man ser hur trött hon är Lill tjejen <3 nu ligger jag i sängen och myser med troy som inte är så liten längre :p.. Ska snart upp och åka och köpa mjölk så jag kan fixa frukost. Sen blir de nog slöa framför tv:n och en promenad med troy innan jag ska jobba 3,5 timmar på fritids. I kväll ska jag försöka vara uppe ett tag för nu blir hjärtat hemma ända till tisdag så då vill man mysa extra länge i sängen på morgonen. Ha de gott

Av Ninni Laurila - 27 mars 2013 19:41

Idag fick vår älskade katt bebisar <3

Av Ninni Laurila - 27 mars 2013 17:33

Vaknade halv 7 imorse,fixade mig och sedan åt jag frukost som blev gröt. Efter de tog jag en promenad med troy och sen körde jag han till min pappa som är så snäll och har han några timmar när jag jobbar så han slipper vara själv i 9 timmar. Sen åkte jag till jobbet och idag var de bara en massa påsk mys :) sen kom jag och hjärtat hem typ samtidigt så då tog vi en promenad med troy tillsammans. Nu ligger jag och kollar på tv och jonte leker med bilen. Snart ska jag börja med maten som blir blodpudding och bacon :) sedan blir de bara en massa mys som vanligt här hemma :) hoppas ni haft en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards