Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Ninni Laurila - 16 mars 2013 13:48

Hej och hå! Idag började vi dagen med fil och flingor. Sedan spela jag och hjärtat lite kort. Sen fixade jag mig och så åkte vi till Ludvika och kollade lite. Vi köpte en massa skit på dollar sedan åt vi en varsin macka på subway. Nu ligger jag i sängen och är dö trött :/ jonatan har vart ut och cyklat. Senare ska jag i alla fall åka till affären och handla så vi kan baka biskvier :) .. Sen blir de ännu en mys kväll. Hoppas ni får en bra dag :)
Såg 4 älgar när vi åkte hem från Ludvika.

Av Ninni Laurila - 16 mars 2013 08:35

Blev att skriva fredagens inlägg idag. Igår så jobbade jag på Harnäs dagis 09.00-15.30 De är ett kul jobb men när man kommer hem så är man helt jävla slut. Så igår var jag inte på humör. Men efter vi hade åkt och köpt godis så blev jag lite gladare. Vi åt även kebab rulle som var hur gott som helst. Vid klockan 20.00 så kollade vi på gladiatorerna och vid 21.30 kolla vi på farmen och den rätta vann :) Erik !! Nog om de någon gång under dagen så lyssnade vi på bebisens hjärta :) men man hör inte bara de man hör hur vild den är där inne , häftig känsla :) hoppas ni hade en bra dag :)
Gick in i v.19 <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards