Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Ninni Laurila - 12 mars 2013 11:04

Min älskade sambo ringde och väckte mig klockan 08.00 och jag frågade vad han ville vid den tiden. Då sa han du ska ju ringa Britt Marie " barnmorskan" och byta vår tid till i april. De var gulligt av honom men jag bad han ringa och väcka mig kvart i 9 i stället men jag kunde inte somna om så jag gick upp. Jag åt frukost som blev två mackor med leverpastej. Sen har jag vart ute på promenad med min älskade vovve och nu ligger vi båda och slöar. Ska snart gå upp och fixa mig sedan blir de lunch. Vid halv 2 ska jag på möte och skriva in mig på vikariepoolen, hoppas på lite jobb. Sedan ska jag hem till min bästa vän Linn på kaffe <3 och efter de blir de bara mys med älsklingen hela kvällen som vanligt <3 bebisen i magen mår bra då man trycker lite på magen så får man en puff tillbacks och de är så mysigt kan inte beskriva känslan över hur lycklig jag är :') ha en toppen dag!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards