Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Ninni Laurila - 9 mars 2013 19:12

Imorse klockan 04.00 gick vår bil mot Ullared. Jag började köra men efter två timmar fick jag och jonte byta trött som jag var. När vi kom dit så blev de shopping i 4 timmar innan bil resan hem igen. Jag och älsklingen handlade en massa till bebisen i magen och så fick jag två mamma plagg + en massa annat bra och ha. Min mamma var även med och hon handla också lite till bebisen i magen <3 vi hade räknat med att handla för Max 1700 men vi kom undan med 1400 kr och inte mer :) där emot så handla mamma på sig en massa så hennes blev snäppet dyrare ;). Nog om de nu sitter vi i bilen och är hemma om ca 50min känns as skönt för jag är jätte trött och slut . Bilder på saker vi handlar kommer imorgon :) när vi kommer hem blir de att krypa ner under täcket framför melodifestivalen. Ha en bra kväll alla kära vänner :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards