Snart två barns mamma !

Alla inlägg under januari 2015

Av Ninni Laurila - 4 januari 2015 19:30

Snart är helgen över och de känns förjävligt! Tiden går alldeles för fort.. Jag har börjar fått ett sånt tryck nedåt och ömmar som bara den och blir värre när jag anstränger mig, känns så himla jobbigt då jag vill kunna leka

Av Ninni Laurila - 3 januari 2015 21:06

Igår fyllde hjärtar år så då hade vi besök hela dagen så blev inte mycket mys då! Idag hann vi med att åka och busa på badhuset <3 sen har vi vart på kalas hos wilde och busat en massa :) på kvällen har vi haft besök av Rydberg och Jennifer <3 åt god mat och spela lite spel. Mycket trevligt! Nu ska jag mysa ner mig bredvid mitt hjärta och bara vara <3 imorgon blir de mys med familjen innan Jonatan börjar jobba igen!

Av Ninni Laurila - 1 januari 2015 20:28

Fy fan vilken mysig kväll vi hade igår med våra vänner och barn <3 tilda slockande redan vid 6 så efter de gottade vi oss med tre rätters middag och en massa spel och skratt! Nyårs kyssen var bäst då mitt älskade hjärta först pussade lilla bebis i magen och sen mig <3 nu ser vi fram emot ett underbart 2015 med våran älskade Prinsessa och snart så har vi en till liten älskling att rå om. Kan inte beskriva våran lycka ?<3<<<.ä
<3 idag har vi myst en massa och busat ute i snön! bäst att passa på innan de är.borta Mamma och pappa har vart här på middag också <3 imorgon är de älsklingens födelsedag så då blir det en massa fika :) hoppas ni hade en underbar kväll igår och får ett himla bra år :)

Ovido - Quiz & Flashcards