Snart två barns mamma !

Alla inlägg under januari 2014

Av Ninni Laurila - 20 januari 2014 07:44

I natt har Tilda krånglat jätte mycket, men jag ska vara glad då hon bara vaknat en gång per natt de övriga dagarna :) jaha nu ligger vi i sängen och ska snart gå upp och äta frukost. Sen fixa iordning mig sen blir de tvn en stund innan vi ska åka till Julia där vi ska mysa med Julia , zaara , Lasse och Edvin. ? sen när jonatan kommer hem blir de en massa bus och kanske en pulka vända med Tilda ?? sen till kvällen blir de gymmet och ett överkropps pass :) jag älskar mitt liv nu ! Träningen går jätte bra och Tilda utvecklas mer och mer för varje dag . Våran stora tjej ??

Av Ninni Laurila - 18 januari 2014 22:44

Alltså är så stolt över mig själv ! Att jag tagit tag i träningen och min kropp på allvar. Min dag började på gymmet, körde överkropp med Louise och as mycket folk och de chockerade mig då de Max vart 5 pers på en lördag ! Sen åkte jag hem och fixade lunch till mig och jonatan och Tilda ! Sen for vi till blötberget och fira jennifer som fyller år imorgon :) mys ! Vid 3 for vi hem stanna och handla lite på vägen hem . Jonatan gick ut med hundarna och jag busa med Tilda ! Vid 6 drog jag hem till kr och far och släppte in pumba och hälsade på vid sylvia en snabbis! Sen for jag ner till gymmet för ännu ett pass :) då jag körde ben och de var de bästa passet jag någonsin gjort så nu jävlar ! Imorgon kör jag på en vilodag .. Nu på kvällskvisten har vi spelat kort och fjantats oss framför kameran. Hahah :)) nu är de natti !

Av Ninni Laurila - 17 januari 2014 22:17

Jag började min morgon på gymmet ! Körde ett benpass och de gick bra :) sen så åkte jag hem och här hemma fanns en trött madam så vi klädde på na och åkte direkt till Borlänge ! Jag åkte i träningskläder men vad gör de om hundra år. Väl i Borlänge började vi med att handla på Intersport ( nya tränings linnen till mig ) ? sen vart de en snabb vända på jula och efter de biltema där vi också tog oss en kaffe. Sista stoppet blev childrens house där vi handla en ny bilbarnstol till Tilda ? jätte fin! Sen tog vi Ludvika vägen hem där jag sola och jonatan kolla på skidor. När vi kom hem gick jag med hunden på promenad sen har vi bara busat med dottern tills de blev dags att lägga henne sen har vi bara myst framför tvn . Nu ligger jag i sängen och ska sova och imorgon bitti blir de gymmet igen men då blir de ett Arm pass :)

Bus på biltema ?

Somna gott i nya stolen ??

Av Ninni Laurila - 16 januari 2014 09:54

Just nu sitter jag i soffan med Tilda sovandes i mitt knä :) mycket mysigt !! ? sen ska jag försöka kissa av hundarna .. Vid halv 1 ska jag till Ludvika och träffa Tildas faster :) och sen när vi kommer hem hoppas jag jonatan är hemma !! Sen får vi se vad vi gör :) ska träna kvart över 8 i kväll i alla fall :) ?

Av Ninni Laurila - 15 januari 2014 03:59

Tilda har nyss fått mat och ligger och tjålar i sin säng.. Eller ja börja precis bli tyst igen så hon kanske somna . Själv ligger jag och tänker på allt och inget! Blir galen låt mig sova.. Ja ja idag när jag går upp så är de två hundar här hemma då vi är hundvakt åt herkules ( mamma och pappas hund ) känns hemskt då jag inte kan gå ut på promenad med dem innan jonatan är hemma ! Men de löser sig .. Blir i alla fall en dag hemma och de känns som de behövs ? senare till kvällen ska vi iväg till Tildas kusin som fyller hela 7år ! Under dagen får vi se om de blir nå träning annars får de vänta till torsdag ! Puss hej

Av Ninni Laurila - 14 januari 2014 14:25

Ena dagen funkar träningen skit bra amanda dagen säger hjärnan att jag inte orkar alla reps men min kropp vet att jag gör de ! Blir så förbannad för jag kan mer ön vad jag gör !!! Ja ja idag har vi i alla fall haft finbesök av Tildas kill kompisar. Kul ? nu ligger Tilda och sover och jag lär äta ett mellanmål ! Senare blir de ett benpass och jävlar vad jag ska ta i !!!! Hoppas ni får en bra dag !

Av Ninni Laurila - 13 januari 2014 03:51

Tilda vaknade för en timme sen och vägrar somna om. Men hon ligger bara och knölar så de är ju skönt så länge hon inte skriker. Sista nätterna har vart jobbiga så snälla älskade hjärta sov bara Sov ? ja ja imorgon ska vi till Borlänge och hälsa på sandra och efter de ska jag hem och bara mysa innan dubbla träningspass ! Först ska jag köra överkropp sen ska jag testa på bodyattack ? Sen får vi se vad dagen har att erbjuda ! Puss å kram

Av Ninni Laurila - 12 januari 2014 10:03

Jag försöker accepter min kropp varje dag, ännu är jag ej nöjd ! Men jag är ändå fin som jag är. Man lär försöka accepter sina brister för de har vi alla! Jag fick väldigt mycket bristningar på magen efter min graviditet med Tilda i magen . Jag är så glad att jag har en frisk och väldigt vacker dotter , så när jag kollar på min mage och ser mina bristningar så tänker jag på henne och då accepterar jag dem. De som får mig att må dåligt är de som är som en deg ! Och de är mig själv jag får skylla på för innan graviditeten åt jag som en gris och åt allt onyttigt och då får man ta dessa konsekvenser nu efter graviditeten / nu när jag vill få en fast kropp innan vi vill ha ett till barn ! Så ni har jag lagt i växel 1 och börjat med ett kost och träningsschema som jag ska hålla på med i tre månader ! Så nu jävlar ska jag få den kopp jag drömt om ! Har redan tappat 16kg men nu ska musklerna fram ?? ? man kan bara man vill ? jag ska visa er ! Puss

Bilden är tagen den 26 dec !

Bilden tagen den 3oktober !

Ovido - Quiz & Flashcards