Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 4 oktober 2015

Av Ninni Laurila - 4 oktober 2015 19:38

Morgonen började mindre bra ! Var både arg..ledsen... Besviken och sur . Ingen bra kombo ! Jag sov till klockan 08.00 då hade i alla fall Jonte och stora prinsessan gjort frukost till mig <3 och som vanligt är de 4ägg och en portion gröt ;) efter de busa jag med Tilda innan vi for mot mamma där jag lämnade henne hos Jonna och Alex för att sedan åka och träna med mamma :) tog ut min ilska på gymmet idag så blev ett bra pass ! Sen efter gymmet släppte de lite och jag vet inte varför jag får mina svakor men så kanske de är för alla nån gång i bland .. När vi kom hem la sig Tilda och sov middag och Jonte gick ut och snickra på vår frigge bo och jag å wilda ställde oss och laga mat lådor till mig för hela veckan (y). När jag stod där och laga mat så kollade jag samtidigt på min lilla prinsessa när hon hoppa hopp gunga och tänkte på vilka underbara barn jag fått ! Och vår stora prinsessa har i 8 dagar vart torr i blöjan med en enstaka olycka ibland ! Helt otroligt vad duktig hon är <3 vid tre idag åkte vi hem till Kim på mat och de var gudomligt gott :) blev en massa prat innan klockan närma sig 5 ! Då var de dags att åka hem då barnen var trötta ich skulle hem å sova ! Dem släppte av mig efter vägen och jag sprang 5km. Nu ligger jag i sängen ny duschad och är laddad för en ny vecka med träning och en bra kost ! Och så klart en ny vecka med mycket bus och lek med min älskade familj <333

Ovido - Quiz & Flashcards