Snart två barns mamma !

Alla inlägg under februari 2014

Av Ninni Laurila - 10 februari 2014 21:42

Idag har Tilda vart knölig och arg mest hela dagen. Hon gnuggar sin mun mot min axel hela tiden och har händerna i munnen hela tiden så kanske är tänder ? Vid halv 5 fick hon alvedon av mig och nu sover hon gott ? älskade lilla dotter vad jag tycker synd om dig ! Jag har i alla fall hunnit tränat idag och sedan vart och spelat bingo. Nu ska jag försöka sova innan hon vaknar som hon förmodligen kommer göra hundra gånger i natt igen. Hoppas min lilla tjej mår bra snart ? puss hej

Av Ninni Laurila - 9 februari 2014 20:20

Idag har vi vart med Tilda på babysim ? hon var så himla duktig vår prinsessa ? tills "fröken" tog leksaken av Tilda då börja hon grina ? efter sov hon gott i bilen. Jag storhandla och efter de var klockan halv 5 jonatan åkte och ploga.. Mamma och pappa kom och tog hand om Tilda så jag kunde laga vår mat . Blev kyckling, potatis och två såser på kvarg . Efter spela vi Bingolotto pappa vann 100kr och jonatan vann en ny lott. Dock ska han spela sen :p .... Nu ligger Tilda och sover i min famn och har gjort de ett tag . Vi kollar på farmen sen blir de sängen. Ha de gott !

Av Ninni Laurila - 8 februari 2014 11:25

Imorse vaknade jag halv 8 åt frukost och sedan myste jag med Tilda tills hon somna . Sen blev de gymmet och fy fan vilket skönt och tungt pass ! Äntligen lite go och jävlaranamma !! Kom hem och duscha och efter myste jag med en trött Tilda som somna gott i min famn ? snart ska jag baka lite och bara njuta av att bara vara ! I kväll kommer mamma, pappa och Alex hit , blir Kina mat och en massa mys ?? jag behöver verkligen finna balansen i mitt liv och jag hoppas snart kunna göra de. ? och en himla rolig sak har hänt ? Tilda kryper snabbt framåt och ställer sig mot saker och är bara 6månader ? lilla prinsessan börjar bli stor ?

Av Ninni Laurila - 5 februari 2014 15:55

Alltså jobbigt att jag bränt foten , de gör så himla ont nu... Idag vakande jag med värk .. Vi åkte hem till mamma och myste, sedan vid halv 1 åkte vi vidare hem till Linn ? jätte trevligt som alltid ? gjorde även en kaliper mätning och den visade helt okej. Nu är vi hemma igen och har ätit mellis och busar å bytit bajs blöja. Nu sover Tilda och jag ska göra lika så :) i kväll struntar jag i gymmet och de känns skönt ! ? för en gång skull får jag inte ångest över de ?

Av Ninni Laurila - 3 februari 2014 23:10

Kokande vatten över foten är inte att rekommendera ??jaja vann i alla fall 250kr på bingo idag :)

Av Ninni Laurila - 1 februari 2014 16:01

Vi har de mysigt här i Sundsvall ?? idag har vi badat och de tyckte Tilda jätte mycket om, favoriten var nog bubbelpoolen . Sedan har vi åkt skoter och myst !! Nu blir de tacos och mer mys !

Ovido - Quiz & Flashcards