Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Ninni Laurila - 11 april 2013 17:51

Jaha fick för mig att färga håret här om dagen ju och idag gjorde jag de igen
Men de blir aldrig bra. Skit samma nu får de se ut så här ett tag. Vaknade i alla fall vid halv 9 imorse av att isa kom och gosa med mig <3 sen så började jag med att äta frukost och kolla på tv. Sen tog jag en mål omgång i trappen .. Efter de blev de en kort promenad och sedan la jag mig i sängen för att se vilden ii magen röra på sig :) hon eller han var helvild och rörde sig i över 10min :) jätte mysigt att känna och se <3 efter de tog jag en målar omgång till sen blev de lunch.. Och efter lunchen så målade jag igen sen tog jag en liten längre promenad med bebis <3 och efter de så åkte jag hem till pappa och följande med han till verkstan och lämnade hans bil. Sen när jag kom hem var hjärtat redan där och då spelade vi lite spel och myste med kattungarna. Nu sitter jag i bilen medan han tvättar fälgarna som han ska sälja imorgon . Ikväll blir de tv mys och bara vara :) ha de gott!

Ovido - Quiz & Flashcards