Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Ninni Laurila - 7 april 2013 14:50

Vaknade som vanligt hur tidigt som helst.!! Klockan 07.00 gick jag upp och åt ett äpple sedan la jag mig i sängen och försökte sova igen men de gick ej så jag gav mig på trappan igen. Efter jag var klar med de typ vid kvart i nio växte jag mitt hjärta så åt vi frukost tillsammans <3 sen gick han ut med troy och jag kollade på tv, när han kom tillbacks så gav vi oss på golvet på övervåningen igen men vid 11 bestämde jag mig för att åka upp till rusta och handla en matta och en duk så nu ska de bli fint här hemma. Sen så köpte jag med mig en kebab tallrik hem som jag och hjärtat delade på och efter vi ätit så målade jag trappen ännu en gång och nu är vi på övervåningen och fixare med golvet men de är inte mycket kvar här uppe nu :) snart ska vi ta oss in i duschen och tvätta oss rena sen iväg och storhandla denna veckas Mat. Sen får vi se om vi orkar lägga mer golv annars blir de en mys kväll <3 ha de gott!

Ovido - Quiz & Flashcards