Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Ninni Laurila - 16 april 2013 21:37

Vaknade av att poolen ringde mig och fråga om jag kunde jobba på dagis 09.00-15.00 men var tyvär tvungen att tacka nej då jag lovat att vara på fritids i två timmar. Så idag har jag suttit framför tv:n och Ugglat, vart hemma hos min mamma och städat och sedan städat hemma hos oss. Sen så har jag vart på promenad med hunden innan jag börja jobba. Sen efter jobbet så fikade jag med emma och Emilia :) mysigt ! Sen så åkte jag hem och kollade in ett paket som kommit till bebisen :) en sänghimmel. Täcke , kudde , påslakan och spjälsängskydd och de var väldigt fint. Sen så har min mamma och pappa vart på besök nu på kvällen :) mycket trevligt . Nu ligger jag i sängen och ska sova. Jag hoppas på mycket jobb nu denna vecka och nästa :) ha de gott

Ovido - Quiz & Flashcards