Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Ninni Laurila - 9 april 2013 08:45

Igår så var energin på topp. Jag målade trappen 4 gånger så nu är de bara uppe på trappstegen , räckena kvar. Sen så städade jag hel huset och var på en lång promenad med hunden. Men sen när jag satt mig och skulle äta mat fick jag sota för de. Ryggen gjorde otroligt ont så i natt har jag sovit extremt dåligt. Jaja nu är klockan halv 9 ska snart gå upp och äta frukost som blir fil och flingor. Sen så ska jag kolla på tv och efter de blir de en promenad med troy. Sen blir de att åka och säga hej då till mamma som ska åka på jobb i en vecka. Som jag saknar henne när hon är borta <3. Sen ska jag hem och slipa trappstegen och grund måla dem. Räckena fixar vi i helgen. Sen ska jag försöka ta de lugnt för annars går väl ryggen av och jag måste tänka på mig och lillen där inne att jag ska gå i 4 månader till och magen lär väl växa en hel del till. Sen så lovade jonatan att komma hem till 4 idag så vi får väl se hur de går, igår jobbade han 12.5 timmar .... Sen hoppas jag att jag får besök av Linn som jag saknar. Sen ikväll blir de mys och förmodligen lägga klart de sista golvet :) ha de gott !

Ovido - Quiz & Flashcards