Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 18 april 2013

Av Ninni Laurila - 18 april 2013 08:47

Idag vakande jag först av att poolen ringde mig jag blev överlycklig men sa genast ifrån. Vill inte vara på högstadiet kände jag... Sen vid 8 så ringer Telia och lurar på mig ett nytt abonumang och jag säger bara ja ja. Men man får ändra sig i 14dagar så jag och hjärtat ska åka och fixa de i dag eller imorgon. Nu ligger jag i sängen och tänker på min morfar och vår vän som har lämnat ett stort tomrum inom mig. Idag är de 3år sen min morfar gick bort i en hjärtinfarkt och 5månader sen vår älskade vän blev ihjäl körd av ett fyllo :'( <3 saknar er Så mycket !!!! Snart ska jag gå upp och äta frukost och kolla på tv eftersom man inte blev utringd på jobb. Så får jag väl vänta tills klockan 13.00 då jag ska jobba i tre timmar. Efter frukosten så blir de en promenad med hunden. Sedan ta de lugnt tills jobbet kallar. Sen får vi se om vi far upp till Ludvika och fixar de jag blev pålurad idag eller så blir de bara en mysig hemma kväll <3

Ovido - Quiz & Flashcards