Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Ninni Laurila - 5 april 2013 11:40

Dagen igår vill jag bara glömma !! Idag så vaknade jag klockan 07.00 men låg i sängen till 09.00 då jag och hjärtat gick upp och åt frukost sen städade jag lite och jonte gick ut med troy. Sen har jag myst med kattbebisarna som mår bra idag <3 vid 11.00 så var vi på besök hos barnmorskan och lyssnade på bebisen hjärta och hon kände att allt var okej och de var de. Sån härlig känsla <3 sen kolla hon mitt blodtryck som såg bra ut och jag behövde inte äta järntabletter. Nu sitter vi i bilen på väg till Västerås och ska handla golv till övervåningen sen blir de hem och lägga golv och mysa med katterna. Sen får vi se om jag orkar måla trappen och till kvällen blir de bara en massa mys med mitt hjärta som vart borta sen i tis <3 ha en bra dag !

Ovido - Quiz & Flashcards