Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Ninni Laurila - 6 april 2013 12:07

Vaknade klockan 07.00 imorse och gick upp och måla trappen sedan var klockan 08.30 då väckte jag jonte så åt vi frukost sedan gick vi en promenad med troy. Sen körde jag hem han till mamma och pappa så att jag och jonatan kunde köra skräp till humboberget. De blev en hel del kastat som skönt är, sen åkte vi förbi byggmax och köpte mer färg till trappen och nya penslar. Nu är klockan 12.00 och vi håller på att lägga golv på övervåningen och de kommer ta sin tid. Snart blir de en paus för att äta lunch som blir rester sen igår kväll. Ost och skinksallad :). Sen får jonatan fortsätta själv då jag ska ge mig på trappen igen. Senare får vi besök av Pernilla och kim en sväng och sen kommer mamma, pappa och Alex i kväll. Vi får se om jag ska bjuda dem på mat. Sen blir de bara att slita och arbeta igen och så kanske vi hinner med lite mys ;)

Ovido - Quiz & Flashcards