Snart två barns mamma !

Alla inlägg under juni 2013

Av Ninni Laurila - 5 juni 2013 19:51

Jobbat i 3 timmar idag sen så har jag bara vart hemma och tagit de lugnt och samlat mina krafter för att lämna bort trundel, en av våra prinser<3 men innan vi lämnade han så har jag vart med pappa och hämtat vår barnvagn och jag är så kär i den <3 tack så jätte mycket mamma och pappa. Sen efter vi hämtat den så åkte jag och hjärtat och köpte färg till huset så imorgon ska vi börja måla :) efter de så kom dem och hämta katten och så fort dem lämnade dörren så brast de för mig. Ush vad jobbig de var, men som jonatan säger att de hör till deras natur att bli bortlämnade från sin mamma så som vi flyttar från våra föräldrar <3 men fick nyss sms att de gick bra i bilen hem och att han har börjat utforska där hemma och de känns skönt <3 tycker mest synd om Isa som nu går och letar efter han :( . Nu väntar jag på korv och mos från ok då kebaben med bröd smaka skit ! Sen ut och tvätta huset och efter de en lång varm dusch . Ha de gott

Av Ninni Laurila - 4 juni 2013 20:03

Vaknade av klockan kvart i 7 och ville verkligen inte gå upp då jag sovit som en kratta i natt. Men de vara bara att kliva upp och äta frukost och fixa sig sedan åkte jag och jobba i 4 timmar och de var ett riktigt chill jobb Idag då jag bara var med till badhuset och hade koll på ungarna när de simma. Sen vid 12 så var jag hemma då la jag mig i sängen och sov i 2 timmar innan jag och jonatan far i väg på förändragrupp som var jätte intressant. Idag prata vår barn morska om förlossningar. Sen åkte vi och handla lite katt mat. Nu ligger vi i soffan och har nyss ätit mat, myser med katterna . Imorgon så lämnar vi bort den första och de kommer blir riktigt jobbigt !!!!men ändå så skönt. Snart sov dags ! Ha de gott

Av Ninni Laurila - 4 juni 2013 20:03

Vaknade av klockan kvart i 7 och ville verkligen inte gå upp då jag sovit som en kratta i natt. Men de vara bara att kliva upp och äta frukost och fixa sig sedan åkte jag och jobba i 4 timmar och de var ett riktigt chill jobb Idag då jag bara var med till badhuset och hade koll på ungarna när de simma. Sen vid 12 så var jag hemma då la jag mig i sängen och sov i 2 timmar innan jag och jonatan far i väg på förändragrupp som var jätte intressant. Idag prata vår barn morska om förlossningar. Sen åkte vi och handla lite katt mat. Nu ligger vi i soffan och har nyss ätit mat, myser med katterna . Imorgon så lämnar vi bort den första och de kommer blir riktigt jobbigt !!!!men ändå så skönt. Snart sov dags ! Ha de gott

Av Ninni Laurila - 3 juni 2013 14:50

Ojdå inte skrivit på nån dag! I lördags så gick vi på markand med jonna och alexander och sedan så var vi hos jonatans mamma och åt mat sedan så åkte vi hem och fixa oss och så åkte vi ner till hamnkrogen där mamma, pappa, kim och Pernilla var och drack, jonatan köpte sig en öl och jag en coca cola. Sedan så följde vi med till öltältet där de var för hög musik för mig och bebis så vi satt oss utanför där de var lite lugnare. Morsan var bra på lyset och jag sa åt henne miljontals gånger att dricka vatten men nej de gick inte in i hennes huvud. Själv höll jag mig till vatten hela kvällen ;) . Vid kvart i 12 körde vi hem Pernilla och kim sen åkte vi hem och la oss. Vaknade vid halv 10 på söndagsmorgonen och Vid halv 11 kom Jonna och Alexander och kolla på kattungarna en sista gång för i veckan ska vi lämna bort dem. Senare på söndagen så gick vi på bio baksmällan 3 och de var as bra :). Sen när vi kom hem gick vi och sov och idag vakande jag vid 09.00 gick upp och åt frukost sen åkte vi Hem till mamma, vid 12 tiden tröttna jag då solen gick i moln stup i kvarten så åkte hem och sov och nu ska jag hoppa in i duschen sedan åka och lämna mina löne lappar och senare blir de bilbingo :) nu är de bara 66dagar tills bebis ska komma <3 längtat som en tok!

Ovido - Quiz & Flashcards