Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Ninni Laurila - 18 juni 2013 19:45

Gårdagen jobbade jag och sedan var jag på bingo och de var även sambons och min 4år och 7månaders dag <3 tiden går fort och jag är mer kär nu än någonsin <3 idag så började jag jobbet 10 och de var fruktansvärt jobbigt i dag för nu börjar de kännas att man är gravid så har vart jätte trött. Tur de bara är två jobb dagar kvar innan man får vila upp sig för förlossningen. Slutade vid 5 och åkte hem och gick ut med hunden som är ett måste. Vi gick en liten längre promenad sedan så la jag mig framför tv:n och vilade. Sen så ringde min mormor och sa att hon inte hitta nå mat hemma hos pappa till pumba så jag åkte dit och Mata han och somnade vist till på soffan då jonatan kom dit och väckte mig.. Vi åkte hem och laga mat som fick bli makaroner och korv. Nu sitter vi i bilen på väg till affären och ska handla lite sen blir de hem och mysa innan säng dags !! Imorgon jobb 08.00-15.00

Ovido - Quiz & Flashcards