Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Ninni Laurila - 25 juni 2013 11:57

Igår så sov jag till 10. Sedan så åkte jag hem till pappa för att vara hund och kattvakt. Var där hemma till klockan 13 sen åkte jag hem och målade lite på huset och efter de åkte jag och troy hem till pappa igen. Jonatan kom lite senare och då spelade vi kort och bara myste. Sen blev de läggdags och dryg var katten. Idag vaknade jag nio, gick upp och matade hundarna och katten sedan satt jag mig framför tv:n med lite fil. Nu är jag hemma och har hunnit med att måla och vart ut med troy. Nu ska jag fixa gröt sen ska jag åka hem till pappa och vara med djuren till halv 3 sen ska jag och hjärtat på sista föräldra gruppen . Efter de så blir de antingen att måla huset eller bara mysa de återstår att se. Nu längtar jag efter vår bebis jätte mycket men de är inte alls länge kvar <3<3 vi kanske ska ta och fixa klart födelseplanen som vi sagt ett tag nu ;)

Ovido - Quiz & Flashcards