Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Ninni Laurila - 8 juni 2013 22:12

Sov som skit i natt då vi sov hemma hos pappa med pumba då han var i Gävle. De gick bra med herkules och pumba förutom att han skulle ta alla pumbas saker. Natten var dryg då herkules och troy tassade runt hela natten. Pumba låg och sov så skönt i mellan oss. Så imorse låg vi i sängen till 10 tiden sen så åkte jag och Jonna och handla frukost på mitt i smeten sen gick jonte hem med troy och jag blev kvar och sola med syrran en stund, men de vart inte så mycket ro då pumba ville vara ute med oss och han klättrade i trädet så man fick hämta han. Sen kom pappa hem och då bestämde jag mig för att åka hem så att pumba får vänja sig med han. När jag kom hem så hade jonatan precis kommit hem från sin cykel runda. Han hoppade in i duschen och efter de åkte vi och hälsa på jonatans bror och barn. Sen så åkte vi hem och måla huset och efter de laga vi mat ! Nu är vi äntligen klar med en vägg! Men ännu är de mycket kvar. Nu sitter vi framför tv:n och snart blir de läggdags ! Bebisen i magen mår bra och sparkar mig då och då på revbenen, mindre skönt :p .

Av Ninni Laurila - 8 juni 2013 22:11

Sov som skit i natt då vi sov hemma hos pappa med pumba då han var i Gävle. De gick bra med herkules och pumba förutom att han skulle ta alla pumbas saker. Natten var dryg då herkules och troy tassade runt hela natten. Pumba låg och sov så skönt i mellan oss. Så imorse låg vi i sängen till 10 tiden sen så åkte jag och Jonna och handla frukost på mitt i smeten sen gick jonte hem med troy och jag blev kvar och sola med syrran en stund, men de vart inte så mycket ro då pumba ville vara ute med oss och han klättrade i trädet så man fick hämta han. Sen kom pappa hem och då bestämde jag mig för att åka hem så att pumba får vänja sig med han. När jag kom hem så hade jonatan precis kommit hem från sin cykel runda. Han hoppade in i duschen och efter de åkte vi och hälsa på jonatans bror och barn. Sen så åkte vi hem och måla huset och efter de laga vi mat ! Nu är vi äntligen klar med en vägg! Men ännu är de mycket kvar. Nu sitter vi framför tv:n och snart blir de läggdags ! Bebisen i magen mår bra och sparkar mig då och då på revbenen, mindre skönt :p .

Ovido - Quiz & Flashcards