Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Ninni Laurila - 11 juni 2013 20:34

Oj såg att jag inte skrivit på någon dag ! Idag har jag i alla fall slöat för de mesta. Vaknade vid halv 10 gick upp och åt frukost sen så tog jag på mig kläder och åkte hem till pappa med troy. Jag la mig i sol stolen sedan så bada jag i bubbelpoolen :) vid ett tiden drog jag mig hemåt och målade lite på huset sen så vart klockan 14.00 och då hoppa jag in i duschen. Sen så fixade jag i ordning mig och efter de så åkte jag och hjärtat och käka lunch tillsammans och sen så for vi upp till föräldra gruppen. De är jätte intressant tycker jag och bebis i magen som inte kunde vara still nå mycket i magen <3 efter de så frågade jag min barnmorska om de var normalt att känna tryck ner i underlivet som gör ont och hon blev tveksam så fick följa med henne in i undersöknings rummet. Där hon kände hur bebisen låg och den var fixserad och sen så hade jag sammandragningar till och från. Så fick som order att ta de lugnt tills jag ska på kontroll vid henne på torsdag så jag får väl ta de så lugnt som jag kan. Nu sitter vi vid köksbordet och ska spela kort och snart blir de hallon och glass :) mums <3 ha de gott!

Ovido - Quiz & Flashcards