Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Ninni Laurila - 20 juni 2013 22:46

Igår jobbade jag till klockan 3 sedan fixa jag lite här hemma sedan så åkte jag på bilbingo, vann för en gång skull. 200kr... Idag så vaknade jag klockan 06.00 fixade mig och åkte mot jobbet. Jobbade 07.00-14.00, en pause vid 11 då jag var vid barnmorskan och kollade till bebisen och allt såg bra ut :) efter jobb dagen så blev jag fri.. Nu blir jag hemma ända tills bebisen vill komma ut. Känner att de är behövligt då jag är trött hela tiden... Efter jobbet så gick jag ut med troy och efter de så somnade jag i två timmar och vid halv 6 kom jonatan hem då åkte vi och åt glass. När vi kom hem fixade jag mat och sen målade vi på huset. Nu sitter vi framför tv:n och snart blir de sov dags. Ha de gott !

Ovido - Quiz & Flashcards