Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 23 juni 2013

Av Ninni Laurila - 23 juni 2013 19:05

Idag vakande vi runt 10 tiden, jag gick upp och fixade gröt och jonatan tog en promenad med troy. Efter frukosten så myste vi en stund innan de blev en till promenad med troy då vi bestämde oss för att åka till Borlänge och inhandla mjukis byxor som jag kan ha med mig till bb. Efter Borlänge trippen så somnade jag som en stock var helt slut men när jag vaknade så packade jag och hjärtat de meta som ska med i bb väskan :) mysigt att han hjälper till <3 sen så har vi städat hela huset. Nu ska jag laga mat medans jonatan ska ut och springa. Efter maten så ska vi skriva klart födelse planen och packa ner den i bb väskan och sen blir de en massa mys framför tv:n och kanske en film :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards