Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 30 juni 2013

Av Ninni Laurila - 30 juni 2013 20:16

Igår kväll blev de en vända till Ludvika. Jonatan åkte karuseller med hans kompis, själv stod jag och jennifer och kolla på. Sedan blev de glass på donken sen åkte vi hem å sov. Idag vaknade Vi vid tio tiden som nästan alltid. Gick upp och tog en promenad med hunden och efter blev de lite frukost. Vid halv 12 åkte vi till Ludvika för att hämta våra utemöbler. Fint blev de och nu är de mesta klart på vår inglasade balkong. Efter vi fixat ihop möblerna åkte vi och fiska i hagge, vi såg 7 vak men vi fick ingen fisk. Kon hem där ifrån vid halv 7 och jag somnade i en halv timme sen så tog jag med mig syrran och åkte å handla lite mat till furuvik i morgon och så handla jag mat hem och de sista som skulle med i bb väskan ;) en red bull som jag längtat efter !!! Nu sitter jag och kollar när hjärtat steker pannkakor ;) mums ! Sen så blir de mys i stället för att stor städa för de har jag lovat att göra på tisdag i stället :) ha de gott !

Ovido - Quiz & Flashcards