Snart två barns mamma !

Direktlänk till inlägg 22 juni 2013

Lördagen den 22/6

Av Ninni Laurila - 22 juni 2013 20:33

Idag har vi fiskar med pappa och han fick en fisk sen har de inte hänt så mycket. Jag känner mig arg ledsen och besviken på rätt många just nu. Vist jag är inte bra på att höra av mig till folk jag heller men känns som att jag står helt själv utan några vänner alls just nu. Min sambo han är en ängel för han gör så jag mår bra när jag är nere och de är jag just nu. Jag förstår inte bara för att jag är gravid så blir jag inte bjuden på så kallade "för fester" jag kan ha lika kul utan alkohol och de är inte så att jag skulle följa med krogen.. Om ca 1,5månader så har jag en bebis här hemma som jag kommer lägga all min tid på och då kommer jag inte ha den tiden som jag har nu. Och jag vill inte heller att alla ska komma till mig då bebisen har kommit. Jag vet vilka som alltid har funnits även fast vi inte ses jämt och ni kommer nog Märka sen vilka de är ! För nu är jag less på er andra !! Jag flyttade till smedjebacken för att jag skulle ha närmare till mina vänner och att dem skulle komma och hälsa på mig som aldrig hände när jag bodde i Söderbärke . Men de är samma skit här också! De är ingen som kommit hit förutom en gång och då har jag bott här i snart ett år!! Ush jag är så arg!! Nu ska jag fixa klart maten sen ska jag umgås med människan som alltid finns för mig <3 jag älskar dig jonatan och jag älskar vår familj <3 längtar så efter dig i magen bebis <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ninni Laurila - 21 september 2016 09:20


Efter all den träning jag har lagt ner under 1 år har jag nu fått betala priset för. Jag är nu övertränad och mina symptomer är lätt irriterad, ständigt trött, sjukt omotiverad vissa dagar, alldeles för hög vilopuls och alldeles för låg puls när jag ...

Av Ninni Laurila - 14 februari 2016 21:07

Vi har haft en kanon helg i Sundsvall som i fredags började med shopping och sedan åkte vi till badhuset och busa innan tacos och mys framför tv:n med barnens kusiner ...

Av Ninni Laurila - 1 februari 2016 09:53

Herregud vad dagarna går fort ! Jag har skaffat mig en blogg som jag skriver om min kost och träning. Har därför glömt bort Denna lite. . Men nu är jag här och tänkte skriva att allt rullar på i hastig fart ! Idag är de måndag den 1 februari .. janu...

Av Ninni Laurila - 23 januari 2016 17:56

Idag har jag haft jätte mycket egen tid. Vi myste med en god frukost här hemma tillsammans, sedan åkte jag och tilda och handla innan de blev ett tränings pass för mig och morsan. Efter det åt jag mellis tillsammans med jonatan och tilda som hade gr...

Av Ninni Laurila - 20 januari 2016 21:14

Blev en mysig morgon hos mamma och pappa innan jag körde Tilda till dagis ...

Ovido - Quiz & Flashcards