Snart två barns mamma !

Alla inlägg under april 2015

Av Ninni Laurila - 4 april 2015 07:24

Idag är de lördag och de betyder att de är påsk men vi väntar på påskmat tills imorgon och grillar med familjen idag i stället <3 nu myser vi framför barnprogram och ska snart väcka pappan i huset för en frukost :) sedan får vi se vad vi hittar på för bus på förmiddagen. Hoppas ni får en bra dag <3

Av Ninni Laurila - 3 april 2015 13:14

Idag vakande jag och tilda klockan halv 7 gick upp och busade i en timme innan vi väckte Jonatan för att äta frukost tillsammans <3 sedan hjälptes vi alla åt och städa huset. Efter de klädde vi oss och gick ut och lekte. Jag for sedan till affären för att handla så vi kunde grilla korv ute :) mums så gott de var :) nu ligger tilda och sover och borde snart vakna och då blir de en promenad tror jag :) behöver frisk luft alltså. Så himla härligt väder förutom att de blåser (n). Sen får vi se vad dagen erbjuder oss! En riktigt mysig helg med hela familjen väntas i alla fall <3

Av Ninni Laurila - 2 april 2015 09:14

Idag vaknade jag klockan 06.00 Låg i sängen och vänta på att prinsessan skulle vakna <3 hon vaknade halv 7 och då blev de mys innan vi åkte hem till mamma och pappa på frukost innan tilda skulle till dagis. Nu har jag nyss lämnat henne på dagis och hon säger knappt hej då till mig längre då hon fort ska till sandlådan och leka :') jag kom precis hem för att snart vända igen. Ska åka med mamma till Ludvika en sväng och sedan blir de storhandling med henne då påskmat blir hos dem imorgon :) sen får vi se vad dagen erbjuder. Nu är de i alla fall lång helg med hela familjen och de känns underbart <3 idag är de 18 dagar kvar tills lillen i magen är beräknad och som vi alla längtar :) ha en underbar dag alla där ute!

Ovido - Quiz & Flashcards