Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 11 april 2015

Av Ninni Laurila - 11 april 2015 18:59

idag på eftermiddagen tog Jonatan med sig Tilda till Borlänge så jag fick vila <3 när dem kom hem så hade jag i alla fall fixat maten som blev tacos. När jag precis ska ta bort färsen från stekpannan så ser jag en påse och där i ligger en iPhone 6 som jag tjatat att jag vill ha och nu är den min . Mina underbara älsklingar hade köpt den till mig på sin tripp till Borlänge <3 jag är inte ens värd den så elak och dum jag vart de senaste dagarna av alla gravid hormoner ! Men nu klarar jag av att vara gravid ett tag till kanske :) älskade underbara ni vad skulle jag göra utan er <3

Av Ninni Laurila - 11 april 2015 12:36

Idag fick jag sova 1,5 timme längre än vanligt då jag legat vaken i 2 timmar i natt. Jonatan och tilda busade och när jag kom upp satt dem och åt frukost så jag satt mig och gjorde desamma. Sedan så klädde vi oss och lekte ute <3 vid tio kom våra saknade vänner zaara, Tobias, Edvin och bebis enja hit till oss så vi bjöd på fika och sedan åkte vi tillsammans och grilla korv vid ån <3 mysigt! Nu sover tilda middag och jag ska göra desamma :) när tilda vaknat ska Jonatan och hon åka till biltema och då ska jag passa på att städa här hemma! sen får vi se vad som händer till kvällen blir väl mys framför tv:n <3'

Ovido - Quiz & Flashcards