Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 5 april 2015

Av Ninni Laurila - 5 april 2015 18:32

Idag började dagen med mys framför tv:n med prinsessan :) sen åt vi faktiskt frukost framför tv:n utan pappa. Vi väckte han efteråt ;p sen har vi busat en stund innan vi åkte hem till min mamma och pappa för att måla Ägg till påskfirandet vi hade nu på em. Tilda var jätte duktig att måla och ta sänder äggen ;p. Efter de så sov tilda middag och då spela jag och älsklingen monopol :) vid halv 2 åkte jag och hjälpte mamma att fixa maten och vid 3 åt vi :) tilda åt jätte mycket och busade en massa med mormor och morfar innan vi for hem och lekte ute i sandlådan en stund innan lägg dags. Nu sover tilda för natten och jag ligger och kollar på tv och ska göra de hela kvällen tror jag :) blir tidig läggdags! hoppas ni haft en bra dag :)

Ovido - Quiz & Flashcards