Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 12 april 2015

Av Ninni Laurila - 12 april 2015 12:02

Så himla less på att vara gravid! Fy fan vilken pissig natt, inte sovit mkt alls då bebisen inte lät mig ligga på nån av sidorna och ligger jag på rygg så är jag pissnödig jämt.. Jaja fick i alla fall sova nu på morgonen och de är så himla guld värt! Vi åt frukost vid halv 9 idag och där efter blev de ute lek i en timme och svin kallt var de! Vi har även hunnit med att dammsuga och torka golven, de är ett måste varje dag när min mamma är på jobb! För skulle bebisen få för sig att komma vill man ju ha fint hemma! Men imorgon kommer äntligen mamma hem och då vet jag att hon kommer städa innan vi lämnar BB när de är dags :) snart borde i alla fall tilda vakna och då ska vi fara upp till Ludvika och hämta ett nytt sim kort till mig som passar min nya telefon :) sen blir de mc Donalds till lunch och lite handling på Willys efter de! Sen får vi se vad vi hittar på blir nog en mysig inne dag <3

Ovido - Quiz & Flashcards