Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 8 april 2015

Av Ninni Laurila - 8 april 2015 18:54

Idag har jag och tilda haft en underbar dag tillsammans <3 vi började med en massa bus på morgonen och sen fick vi kaffe besök innan vi åkte till Ludvika för att handla ny leklera då de är tildas favorit sysselsättning :) när vi handlat klart tog vi med oss mc Donalds mat med oss hem till lunch. Jonatan överaskade oss och hälsade på hemma på lunchen så vi fick göra de bästa av situationen och dela på maten :). Sen sov tilda middag och jag gjorde desamma. Sen tog vi oss en promenad till pappa och hälsade på där Jonatan sedan hämtade oss :) vi åkte och handla lite smått och gott hem och efter handligen släppte han av mig hos Sylvia så jag fick träffa linn och christoffer. Var där i en timme och när jag kom hem var maten klar :) då åt vi middag och efter de blev de lite mer bus innan de var dags för tilda att sova <3 nu sussar hon sött även fast hon har världens torr hosta fram och tillbaks :(. Jag ligger framför tv:n och ska göra de tills de är dags att sova. Jonatan är och mekar med sin bil i vibberbo. Nu är de inte långt kvar tills bf dagen och jag kan inte fatta hur fort de gått! Men nu går de extremt sakta och jag börjar tröttna :( hehe!

Ovido - Quiz & Flashcards