Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 29 april 2015

Av Ninni Laurila - 29 april 2015 19:59

idag har dagen gått segt då mamma och pappa ville ha Tilda sovandes hemma hos dem i natt. Så efter Tilda vart på dagis åt vi bara mellis tillsammans sedan körde vi henne till mamma och pappa där hon storm trivs då hon gav oss en varsin puss och sa hej då <3 mammas stora prinsessa <3 vi åkte hem och stöda och laga mat ! Efter de så åkte Jonatan bort och jag och wilda blev själva. Jag börja rensa min gaderob och sen kom Angelica på besök mycket trevligt :) nu har jag gjort iordning mig och wilda för natten så nu ligger vi och myser i sängen ! De är så tomt och tyst utan Tilda då man annars hör henne i radion <3 men i morgon är jag hel igen då vi alla är samlade igen :') god natt !

Ovido - Quiz & Flashcards