Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 23 maj 2013

Av Ninni Laurila - 23 maj 2013 20:28

Vakande av väckarklockan idag vid 06.00 gick upp och fixa mig och sedan åt jag frukost. Sen tog jag en promenad med troy innan jag körde han till pappa där han fick vara medan jag jobba. Hämtade honom vid halv 3 och regnet bara öste ner så vi åkte hem och la oss i sängen <3 mys ! Sen kom jonatan hem vid halv 5 då åkte vi och handla lite sen så följde jag med syrran som skulle kolla på en lägenhet och den såg jätte bra ut så de verkar som hon tar den. Sen när jag kom hem så stod maten klar, hamburgare och pommes. Efter de bakade vi och spela kort och nu har jag nyss kommit ur duschen och ska skiva upp kärleksmumsen som jag ska bjuda halas klass på som jag vart vid i över en vecka nu :) sen blir de sängen ! Ha de gott :) fick hem baby mobilen idag också :) nu fattas bara sängen :))

Ovido - Quiz & Flashcards