Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Ninni Laurila - 14 maj 2013 19:06

Vaknade vid halv 10 men sovit som en kråka hela natten så de har inte vart nå riktig sömn här inte. Men när jag gick upp ur sängen åt jag frukost och sedan tog jag en promenad med troy. Efter de så damma jag här hemma och sopade golvet och efter de åkte jag hem till min mamma och städa hela huset som inte var en sån bra idé. Fick ont i både rygg och mage.när jag kom hem så la jag mig i sängen och skulle försöka sova men då ringer först min pappa sen försäkringskassan angående föräldrar penningen. Efter de så kunde jag inte somna om så då låg jag bara i sängen. Sen så blev de en till promenad med hunden då jag inte kan promenera länge så blir de alltid flera små vändor. Efter promenaden så kom älsklingen hem och då åkte vi och handla mackor för jag lär trycka i mig något innan 10 i kväll eftersom jag måste vara fastande i 10 timmar innan jag ska till barnmorskan imorgon. Nu sitter jag och väntar på att potatisen ska koka klart så jag kan göra mos. Sen blir de mys för hela slanten då mamma kommer hem från jobbet <3 och sen läggdags för imorgon blir de barnmorskan redan vid 08.00 För att kolla om jag har diabetes och så klart mäta magen <3

Ovido - Quiz & Flashcards