Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Ninni Laurila - 3 maj 2013 15:19

Vaknade klockan 09.00 idag och fixade mig medans jonatan duschade. Sen åkte vi ner till mitt i smeten och åt frukost och efter de lämnade vi hunden hos mor och far för att åka till barnmorskan och börja mäta och lyssna på hjärtat. Mitt sf mått låg högre än vad de skulle de låg på 27cm och hjärtat på bebisen slog 154 <3 så härligt att höra <3 sen så tog vi stick i fingret och jag hade för lite järn så nu får man äta järn tabletter och så hade jag lite för högt blodtryck. Men men allt känns så himla bra <3 sen så åkte vi till min gamla skola och åt mat som var äckligt ! Sen så hämtade vi hunden från Mamma och pappa och åkte till vetrinären i Ludvika där troy fick sin ett års spruta :):) nu sitter vi hemma hos min mamma och pappa igen och ska snart åka hem till katterna och mysa sen får vi se vad vi hittar på :) imorgon blir de marknad i Rättvik i alla fall :)

Ovido - Quiz & Flashcards