Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Ninni Laurila - 8 maj 2013 11:07

Vaknade vid halv 9 idag av att katterna var hel vilda och sprang runt på golvet. Gick upp och duschade och sedan fixade jag frukost. Efter de blev de mys framför tv:n med alla djur. Sen tog jag mig ut på en promenad med troy. Nu sitter jag ute i solen och ska snart in och fixa mig för 4,5 timmars jobb. Efter jobbet blir de nog att röja på gården om de är fint väder annars ska jag städa inomhus för de behövs också. Sen får vi se vad resten av kvällen har att erbjuda. Imorgon fyller moster prins hela 6år och på fredag åker jag dit och sover över till lördagen :) jag har inte så mycket att säga om vår lilla bebis i magen förutom att h"n är vild fram och tillbacks och gillar inte alls när jag ligger på höger sida för då får jag rejäla sparkar. Ha de gott

Ovido - Quiz & Flashcards