Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Ninni Laurila - 1 maj 2013 17:09

Vi hade en trevlig kväll i vibberbo igår :) kom hem vid 11 och gick och la oss och sov. Vaknade vid 09.00 och åt frukost. Sedan åkte jag hem till mamma då jonatan skulle åka till vibberbo och fixa med bilen. Men mamma skulle gå ut och gå så vi åkte hem och kolla på tv. Sen åkte jag dit igen och lämnade troy då jag skulle få främmande av 3 st som ska ha en katt av oss. Sen så åkte jag hem till mamma igen då jag blev bjuden på Sibylla. Sen åkte jag hem och då somnade jag i lite över en timme och vaknade nyss och är extremt sugen på glass ^^.. Hoppas jonatan snart kommer hem så jag får mysa med honom :) sen så blir se lugnt resten av kvällen. Idag är de även 99dagar kvar tills lillen i magen ska beräknas att komma :) alltså nere på tvåsiffrigt :) känns helt underbart :)

Ovido - Quiz & Flashcards