Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Ninni Laurila - 22 maj 2013 11:59

Igår kväll åkte vi till jysk och skulle köpa tofflor till mig. Vi stod där inne och vänta på att få betala då jag nästan svimmade. Blev helt svart i ögonen och de kändes inte bra. Sen så var jag helt slut hela kvällen så hjärtat fixade mat medans jag låg framför tv:n. Natten har inte heller vart så rolig, vaknat hela tiden av att en ful jävla katt fan satt och skrek utanför vårt hus och vägra försvinna. Sen vaknade jag ca 6 gånger av att behöva kissa och två gånger fick jag lov att äta. Vid 8 tiden somnade jag djupt och sov i 2,5timmar. Säger då att de är skönt att vara ledig idag så man kanske kan sova lite på dagen och vila upp sig för bilbingo premiär i Söderbärke ;).. Hehe så nu blir de lugnt förutom att fixa upp gardinerna i barnrummet som jag skulle gjort igår sen lär jag sopa golvet här hemma. Sen blir de lugnt till bilbingon. Ha de gott !

Ovido - Quiz & Flashcards